گروه صنعتی پیچ و مهره پرشین بولت

انواع پیچ و مهره صنعتی و ساختمانی

 

 

 

 

در صنعت نفت و گاز تجهیزات مربوط به حفاری و حمل محموله های با ارزش منوط به سالم ماندن برخی از سخت ترین شرایط محیطی است. این تجهیزات برای سالم ماندن در شرایط دما و فشار معین طراحی شده اند و انتظار می رود که اتصال دهنده های مورد استفاده برای جمع آوری این تجهیزات نیز این شرایط را تحمل کنند.

 

کاربرد پیچ ومهره در صنایع نفت و گاز

اتصال دهنده ها مانند پیچ و مهره ها دارای کاربرد فراوان در صنایع نفت و گاز می باشند. پیچ های پرکاربرد شامل استاد بولت های با استاندارد A193 گرید های L7M، L7، B7M، B7، B8M، B8 و موارد دیگر می باشد. مهره های پرکاربرد با استاندارد A194 در گرید H2 و HM2 می باشد. پیچ و مهره های کاربردی در صنعت نفت و گاز نسبت به پیچ و مهره های دیگر دارای ارتفاع بلندتر می باشند. این اتصال دهنده ها با پوشش روی، نیکل، زیلان، گالوانیزه گرم و ... به کار می روند. بسته به کاربرد و نوع مواد پوشش مورد استفاده متفاوت است و باید بتواند در برابر حلال های آلی و شیمیایی، اسیدها، کلر و ...مقاومت کند. این پوشش ها به دلیل افزایش مقاومت پیچ و مهره ها در برابر رطوبت، گرما و سرما دارای اهمیت بالایی می باشند.

 

پیچ هایی که دارای بیشترین کاربرد در صنعت نفت و گاز می باشند شامل استاد بولت ها هستند. پس از استاد بولت ها پیچ های شش گوش و یوبولت ها دارای بیشترین مصرف می باشند. و استاد بولت B7 با مهره H2 به دلیل کاربرد گسترده شان به آنها پیچ و مهره های شرکت نفتی می گویند. هنگام انتخاب جنس پوشش برای پیچ و مهره هایی که در این صنعت به کار می روند مقاوت آنها در برابر حرارت، خوردگی اسیدی و هیدروژنی مورد توجه قرار می گیرد و پوشش های رایج شامل کادمیوم کرومات و PTFE می باشد.

کاربرد پیچ و مهره

 

کاربرد پیچ ومهره در مخازن و پمپ های اندازه گیری

ییچ و مهره ها در پمپ ها، مخازن تحت فشار، ایستگاه های پمپاژ و پمپ های اندازه گیری به کار می روند. در حالی که اکثر پیچ و مهره ها از فولاد ضد زنگ ساخته می شوند، اتصال دهنده های پتروشیمی از درجه کاملاً جدا از مواد و روکش ها ساخته می شوند.

 

این پیچ و مهره ها برای نگه داشتن اتصالات فلنج با فشار بالا در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی استفاده می شوند. در حالی که انواع مختلفی از پیچ و مهره برای ساخت و سازهای با استحکام بالا و اتصال تجهیزات پتروشیمی وجود دارد، پیچ های استاد بولت به طور خاص با مزایای زیر تولید می شوند.

 

کاربرد استاد بولت در صنایع نفت و گاز

پیچ استاد بولت در هر دو انتها کاملاً پیچیده می شود. این کار موجب می شود با قرار دادن پیچ در یک انتها و دریافت یک مهره در انتهای دیگر محفظه های لوله های پتروشیمی ایمن باشند. از آنجایی که دوام، ویژگی مورد نظر می باشد، استاد بولت ها با استفاده از آلیاژها و یا فلزاتی ساخته می شوند که به اتصال دهنده ها خاصیت الکترو شیمیایی مورد انتظار را می دهد.

 

اگر استاد بولت ها از مواد با مقاومت کم مانند آهن، آلومینیوم و مس ساخته شوند در مواردی که دقت کمی مورد نیاز است از آنها استفاده می شود. اما اگر از مواد با استحکام بالا مانند آلیاژهای فلزی ساخته شوند، از آنها برای کاربردهای با مقاومت بالا استفاده می شود زیرا استحکام کششی بسیار بالاتری را ایجاد می کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پیچ های استاندارد,پیچ های واشردار,پیچ های متری,پیچ های خودکار استاندارد,پیچ های استوانه ای,پیچ های چوب,پیچ های آلن,پیچ های اتاقی,پیچ های چشمی,پیچ های خشکه,پیچ های شیروانی,پیچ های دو سر رزوه,پیچ های فیکس,پیچ های رول بولت,پیچ های u & j,پیچ های انكر بولت,پيچ و مهره ورشويي,پیچ های تی,پیچ های گازوئیلی,پیچ های کرپی,پیچ های جوشی,مهره های استاندارد,مهره های خاص,قلاب های پیچی,واشرآلات,پین ها,میخ پرچ,پیچ شش گوش,مهره T,مهره باریک,مهره بلند,مهره جوشی,مهره چاکدار,مهره چشمی,مهره چهارگوش,مهره خروسکی,مهره سر بسته,مهره شش گوش,مهره قفلی,مهره کاسه نمدی,مهره گرد,مهره واشردار,واشر تخت,واشر چهار گوش,واشر خورشید,واشر فنری,واشر موجی,خرید پیچ و مهره

مدیریت : آقای نعمتی

دفتر فروش : 79 38 42 55 021

دفتر فروش : 275 411 55 021

شماره همراه : 51 28 171 0912

اینستاگرام : @persianbolt1

واتساپ : 51 28 171 0912

تلگرام : 51 28 171 0912

نشانی دفتر مرکزی : تهران:کارگر جنوبی-نرسیده به میدان قزوین جنب بانک مسکن پاساژ فارابی پلاک 5

Template Settings

Color

For each color, the params below will give default values
Blue Red Oranges Green Purple Pink

Body

Background Color
Text Color

Header

Background Color

Footer

Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family
Direction